REGULAMIN OŚRODKA „OSADA CHMIEL” W CHMIELNIE
Niniejszy regulamin ma służyć w celu
zapewnienia spokoju i bezpieczeństwa naszych Gości. Personel Obiektu
będzie wdzięczny za współpracę w przestrzeganiu niniejszego regulaminu.
§ 1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
Właścicielem i zarządcą obiektu jest firma Trans-Best Sp. z o.o. z siedzibą w Pępowie Parkowa 22, kod pocztowy 83-330.
Na terenie Obiektu, który usytuowany jest pod adresem OSADA CHMIEL,
ul. Grodziska 2C, 83-333 Chmielno, znajdują się część Hotelowa
(Noclegowa) i Rekreacyjna.
Przedmiotem niniejszego regulaminu jest część Hotelowa i Rekreacyjna
znajdująca się na całym obszarze obiektu i dotyczy wynajmu domków
letniskowych i pokoi na doby.
Regulamin Obiektu określa zasady świadczenia usług,
odpowiedzialności oraz przebywania na terenie Ośrodka i jest integralną
częścią umowy, do której zawarcia dochodzi poprzez dokonanie rezerwacji,
zapłaty zadatku bądź całej należności za pobyt lub poprzez podpisanie
karty meldunkowej. Dokonując w/w czynności Gość potwierdza, iż zapoznał
się i w pełni akceptuje warunki regulaminu i zobowiązuje się do ich
przestrzegania.
Regulamin obowiązuje wszystkich Gości przebywających na terenie Ośrodka.
Regulamin Obiektu „Osada Chmiel” jest dostępny w Recepcji i na stronie internetowej Obiektu www.osadachmiel.pl
§ 2. DOBA HOTELOWA
Pomieszczenie mieszkalne w Obiekcie, zwane w dalszej części „domkiem” lub „pokojem” wynajmowane jest na doby.
Doba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 16:00 a kończy o godzinie 11:00 dnia następnego.
Prośbę o przedłużenie doby Gość powinien zgłosić personelowi
najpóźniej do godziny 09:00 rano w dniu kończącego się pobytu. Ośrodek
może nie uwzględnić życzenia przedłużenia pobytu w przypadku
wykorzystania wszystkich miejsc noclegowych (domków) lub w przypadku
Gościa nieprzestrzegającego obowiązującego regulaminu.
Ośrodek zastrzega sobie prawo do odmowy przedłużenia pobytu Gościa w
Domku lub pokoju w przypadku nie dokonania wcześniej pełnej płatności
za dotychczasowy pobyt.
Przedłużenie doby noclegowej może wiązać się z dodatkową opłatą.
Szczegółowe informacje odnośnie opłat związanych z przedłużeniem doby
uzyskacie Państwo w dziale obsługi w Recepcji.
§ 3. REZERWACJA
Rezerwacji można dokonać poprzez Internet na stronie www.osadachmiel.pl , telefonicznie dzwoniąc do obiektu, nr tel. 535 353 655 lub osobiście w Obiekcie.
Po dokonaniu rezerwacji przez personel obiektu, Gość otrzymuje drogą
mailową potwierdzenie rezerwacji, która zawiera warunki rezerwacji.
Obiekt zastrzega sobie prawo do preautoryzacji karty płatniczej lub
pobrania z niej środków w wysokości 100 % wartości pobytu, w przypadku
rezerwacji bezzwrotnej.
Gość nie może przekazywać domku / pokoju osobom trzecim, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną opłatę za pobyt.
Osoby niezarejestrowane w Obiekcie nie mogą gościnnie przebywać w domku / pokoju i na terenie obiektu bez zgody Recepcji. Goście zgłoszeni w Recepcji mogą przebywać na terenie Obiektu nie dłużej niż do godziny 22.00.
Dyrekcja może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas
poprzedniego pobytu rażąco naruszył Regulamin , w szczególności poprzez
wyrządzanie szkody na mieniu hotelowym lub mieniu Gości , szkody na
osobie Gościa , pracowników Osady Chmiel lub innych osobach
przebywających w Ośrodku.
Dodatkowe należności wynikające z pobytu, Gość reguluje najpóźniej w dniu wyjazdu.
W przypadku opuszczenia przez Gościa Obiektu w terminie
wcześniejszym niż zawarty w umowie gwarantowanej rezerwacji, różnica w
kosztach pobytu nie zostanie zwrócona.
W przypadku nieprzybycia Gościa do Obiektu w terminie zawartym w
umowie gwarantowanej rezerwacji, Obiekt nie zwraca kwoty wpłaconego
zadatku.
§ 4. CISZA NOCNA
1. W Osadzie Chmiel obowiązuje cisza nocna od godziny 22:00 do 7:00 rano.
§ 5. OPŁATY
Za najem Domku lub Pokoju Obiekt pobiera opłaty określone w cenniku udostępnionym na stronie internetowej Obiektu osada.chmiel.pl
Opłaty naliczane są za jeden domek lub pokój i za jedną dobę hotelową najmu.
Podczas dokonywania rezerwacji gość zobowiązany jest do wpłaty 30%
zadatku, a pozostała należność za pobyt musi być uregulowana na 14 dni
przed rozpoczęciem rezerwacji. W przypadku braku wpłaty zadatku w
wyznaczonym terminie. rezerwacja zostanie anulowana. Jeżeli rezerwujący
deklaruje płatność za pomocą karty płatniczej, Obiekt może dokonać
preautoryzacji karty lub pobrać z karty całą opłatę za najem domku lub
pokoju z góry.
Obiekt może uzgodnić z Rezerwującym lub Gościem indywidualnie opłaty
i zasady ich pobierania w sposób inny i w innej wysokości, aniżeli
określono to w niniejszym paragrafie. Obiekt może również stosować
promocje lub rabaty w stosunku do wszystkich lub określonych grup Gości.
Obiekt w szczególności oferuje oferty bezzwrotne. Są one wiążące dla
obu stron, jeżeli zostały indywidualnie przyjęte przez Rezerwującego
lub Gościa.
§ 6. POLITYKA ANULACYJNA
Gość ma prawo anulować rezerwację na 14 dni przez rozpoczęciem
rezerwacji w przypadku dokonania rezerwacji standardowej zwrotnej.
Wszelkie anulacje dokonane w terminie późniejszym niż 14 dni będą
obciążane całkowitą opłatą za pobyt. Rezerwację można przełożyć na inny
termin uzgodniony wcześniej z Obiektem.
W przypadku rezerwacji bezzwrotnych w dniu rezerwacji Gość musi
opłacić w całości swój pobyt za pomocą karty kredytowej/debetowej lub
płatności on-line.
Anulacja rezerwacji bezzwrotnej lub niedojazd wiąże się z brakiem
możliwości zwrotu środków pieniężnych na kartę czy konto bankowe Gościa.
§ 7. ODPOWIEDZIALNOŚĆ OBIEKTU
Obiekt ma obowiązek zapewnić odpowiednie warunki wypoczynku Gościom;
bezpieczeństwo pobytu, w tym zachowanie poufności informacji o Gościu.
Obiekt świadczy usługi zgodnie ze swoim standardem z profesjonalną i uprzejmą obsługą.
Obiekt ma prawo odmowy zakwaterowania osobom:
- poniżej 18-go roku życia podróżującym samotnie bez osób dorosłych,
- będącym pod wpływem alkoholu lub środków odurzających,
- które zachowują się agresywnie, w sposób powszechnie uznany za wulgarny,
- które nie poinformowały Kierownika Ośrodka o organizacji imprez zorganizowanych.
Obiekt zapewnia niezbędne naprawy urządzeń w domku podczas nieobecności Gościa na jego życzenie.
Jeżeli w domku / pokoju wystąpią usterki i nie będą mogły być
usunięte tego samego dnia, Obiekt w miarę posiadanych możliwości zapewni
inny domek / pokój lub w inny sposób złagodzi niedogodności.
Sprzątanie domku / pokoju i wymiana ręczników nieodpłatnie odbywa
się raz na tydzień przy pobytach powyżej 14 dni. Na życzenie Gościa,
sprzątanie może odbyć się wcześniej za dodatkową opłatą.
Za bezpieczeństwo mienia Gości i samochodów pozostawionych na
parkingu Obiektu lub w jego pobliżu Osada Chmiel nie ponosi
odpowiedzialności.
Ośrodek nie ponosi odpowiedzialności z tytułu kradzieży pieniędzy,
uszkodzenia lub zniszczenia papierów wartościowych, kosztowności,
kradzieży mienia albo przedmiotów mających wartość naukową lub
artystyczną, jeżeli przedmioty te nie zostały umieszczone w sejfie,
znajdującym się na Recepcji Ośrodka.
Ośrodek nie ponosi odpowiedzialności za następstwa nagłych zjawisk
atmosferycznych (burze, huragany, powódź, itp.) w tym również za
spowodowane tymi zjawiskami uszkodzenia mienia Gości oraz brak prądu i
wody. W przypadku braku prądu i wody Gość może opuścić zajmowany domek /
pokój i otrzyma zwrot zapłaty za zarezerwowane a niewykorzystane doby,
liczone od dnia następującego po wystąpieniu awarii.
Przedmioty osobistego użytku pozostawione przez wyjeżdżającego
Gościa, a znalezione przez Ośrodek, będą odesłane na koszt Gościa na
adres przez niego wskazany. W przypadku nie otrzymania takiej dyspozycji
Ośrodek przechowa te przedmioty przez okres 3 miesięcy, po czym zostaną
rozdysponowane zgodnie z przepisami prawa.
§ 8. ODPOWIEDZIALNOŚĆ GOŚCIA
Dzieci poniżej 12 roku życia powinny znajdować się na terenie
Obiektu pod stałym nadzorem opiekunów prawnych. Opiekunowie prawni
ponoszą odpowiedzialność materialną za wszelkie szkody wyrządzone przez
dzieci.
Z chwilą przejęcia kluczy do domku / pokoju zameldowany Gość staje
się osobą materialnie odpowiedzialną za przedmioty oddane do
użytkowania. Zaraz po wejściu, prosimy o sprawdzenie faktycznego stanu
wyposażenia. W przypadku stwierdzenia wszelkich braków lub usterek, fakt
ten należy zgłosić personelowi Ośrodka w ciągu pierwszej godziny
pobytu. Za wszelkie zauważone i nie zgłoszone braki i usterki w
wyposażeniu odpowiada aktualny najemca domku.
Goście ponoszą pełną odpowiedzialność materialną za wszelkiego
rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia wyposażenia i urządzeń technicznych
Domku / pokoju, powstałe z jego winy, lub winy odwiedzających go osób.
Obiekt zastrzega sobie prawo do obciążenia karty płatniczej Gościa
za wyrządzone szkody stwierdzone po jego wyjeździe, a w przypadku braku
danych karty, ma prawo wystąpić do Gościa o finansowe odszkodowanie.
Z chwilą wystąpienia jakichkolwiek usterek lub uszkodzeń w domku /
pokoju, Gość jest zobowiązany poinformować o tym pracownika Ośrodka w
recepcji.
Goście korzystający z grilla zobowiązani są do posprzątania odpadów
pozostawionych po grillowaniu i zalać wodą i umieścić we wskazanym przez
pracowników Ośrodka miejscu.
W przypadku naruszenia postanowień regulaminu, Obiekt może odmówić
świadczenia dalszych usług Gościowi, który je narusza. Gość jest
zobowiązany do niezwłocznego zastosowania się do żądań Obiektu,
uregulowania należności za pobyt i ewentualne zniszczenia oraz do
opuszczenia Obiektu.
Ze względów bezpieczeństwa, Gość opuszczający domek / pokój powinien
każdorazowo zamknąć okno, wyłączyć światło, zakręcić krany oraz zamknąć
drzwi.
Gość zobowiązany jest do utrzymywania oraz zwrotu domku lub pokoju
wstanie zastanym, co obejmuje w szczególności pozostawienie umytych
naczyń i sprzętów kuchennych oraz wyniesienie śmieci do kontenerów
znajdujących się na parkingu głównym.
W momencie wymeldowania się gościa w domku / pokoju należy zakręcić
wodę, wyłączyć klimatyzację, wyłączyć świetlenie, zminimalizować
ogrzewanie, opróżnić i wyłączyć lodówkę oraz pozostałe urządzenia
elektryczne a także zamknąć wszystkie okna i drzwi.
Zgubienie klucza przez Gościa skutkuje uiszczeniem przez niego opłaty w wysokości 100 zł lub dorobieniem go na własny koszt.
Szkody powstałe z winy Gości rozliczane są na miejscu. W przypadku
braku możliwości ustalenia kosztu naprawy w chwili powstania szkody,
dopuszcza się dokonanie wyceny szkody w terminie 7 dni. W tym przypadku
należy sporządzić protokół zniszczeń.
Osada Chmiel ma prawo do obciążenia finansowego Gościa za wyrządzone szkody i kradzierze mienia Ośrodka po jego wyjeździe .
Zasady parkowania pojazdów:
1. Parkowanie wyłącznie na miejscach parkingowych wyznaczonych do tego celu.
2. Zabrania się parkowania pod domkami oraz wjazdu na tereny zielone Ośrodka.
3. Zabrania się postoju i parkowania na drodze przeciw pożarowej.
4. Parking na terenie Ośrodka jest parkingiem niestrzeżonym.
5. Ośrodek nie ponosi odpowiedzialności za pozostawione pojazdy ani znajdujące się w nich mienie.
6. Na każdy domek oraz pokój hotelowy przysługuje jedno
nieodpłatne miejsce parkingowe. Każdy dodatkowy pojazd zostanie objęty
opłatą zgodną z obowiązującym cennikiem.
7. Osoby nie zakwaterowane wjeżdżające pojazdem
silnikowym (dotyczy samochodów oraz motocykli) na teren parkingu mają
obowiązek uiszczenia opłaty parkingowej zgodnie z obowiązującym
cennikiem.
§ 9. RODO
Gość wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych do celów
meldunkowych oraz dla celów dokonania rezerwacji oraz umieszczenia
danych Gościa w bazie danych zgodnie z aktualnie obowiązującą ustawą o
ochronie danych osobowych. Gość ma prawo wglądu do swoich danych
osobowych oraz do ich poprawiania.
Dane osobowe podane przez Rezerwującego/Gościa na podstawie
Regulaminu są przetwarzane na zasadach określonych Rozporządzenia
Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.
w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”) oraz
postanowieniami niniejszego paragrafu.
Administratorem danych osobowych jest Właściciel Obiektu wskazany w § 1 Regulaminu.
Wszelkie zapytania dotyczące przetwarzania danych można kierować do Administratora Obiektu na adres poczty elektronicznej biuro@osadachmiel.pl
Administrator danych osobowych przetwarza dane osobowe
Gościa/Rezerwującego na podstawie obowiązujących przepisów prawa,
zawartych umów oraz na podstawie udzielonej zgody.
Dane osobowe Rezerwującego/Gościa przetwarzane są w celu/celach:
- wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Administratorze Obiektu;
- procesu dokonania rezerwacji oraz zawarcia i realizacji umowy najmu domku letniskowego;
- zgłaszania, realizacji i dochodzenia roszczeń wynikających z umowy najmu domku / pokoju;
- w pozostałych przypadkach
- dane osobowe przetwarzane są wyłącznie na podstawie
wcześniej udzielonej zgody w zakresie i celu określonym w treści zgody.
W związku z przetwarzaniem danych w celach, o których mowa w pkt. 6 odbiorcami danych osobowych mogą być:
- organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące
zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej, w
zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie
obowiązującego prawa;
- inne podmioty, które na podstawie stosownych umów
podpisanych z Administratorem Obiektu przetwarzają dane osobowe, dla
których administratorem jest Administrator Obiektu, w szczególności
podmioty zajmujące się obsługą procesu rezerwacji lub obsługą procesu
dochodzenia roszczeń.
Dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji
celów określonych w pkt.6, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie
wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa.
Gość ma prawo do żądania od administratora dostępu do danych
osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania
oraz prawo do przenoszenia danych. Ma też prawo wniesienia skargi do
organu nadzorczego. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże
odmowa podania danych może skutkować odmową zawarcia umowy najmu domku.
§ 10. POSTANOWIENIA DODATKOWE
Na terenie Obiektu działa system monitoringu. W przypadku
zaistnienia zdarzenia mogą zostać udostępnione nagrania na prośbę
gościa.
Ze względu na wymagania ochrony przeciwpożarowej w domku i na
tarasie oraz pokoju nie wolno używać jakichkolwiek przyrządów lub
aparatów zasilanych energią elektryczną lub gazową, nie będących
wyposażeniem tych pomieszczeń i mogących wytworzyć zagrożenie pożarowe
np. grzałek elektrycznych, grzejników, grilli elektrycznych, palników
gazowych, kuchenek gazowych i innych.
Zabrania się wnoszenia do domku lub pokoju łatwopalnych materiałów,
materiałów wybuchowych oraz materiałów o nieprzyjemnym zapachu.
W domkach / pokojach zabrania się w szczególności:
- całkowitego zakaz palenia wyrobów tytoniowych i ich pochodnych w dowolnej formie,
- wynoszenia z domku / pokoju przedmiotów stanowiących jego wyposażenie (np. meble, koce, ręczniki),
- pozostawiania bez nadzoru przewodów i urządzeń elektrycznych pod napięciem,
- smażenia ryb.
W razie naruszenia zakazu palenia wyrobów tytoniowych Gość zostanie
obciążony kosztami. W przypadku uruchomienia systemu przeciwpożarowego i
przyjazdu straży pożarnej Gość również zostanie obciążony kosztami. W
obu przypadkach jest to koszt 1000 zł.
Na terenie całego Obiektu obowiązuje całkowity zakaz posiadania i
zażywania zakazanych prawem środków odurzających. W razie stwierdzenia
łamania tego zakazu, fakt ten zostanie zgłoszony na Policję a Gość
będzie musiał niezwłocznie opuścić Obiekt bez prawa do zwrotu kosztów
wynikających ze skrócenia pobytu.
Osoby nieprzestrzegające regulaminu, zakłócające spokój i
porządek w Ośrodku mogą zostać z niego usunięte bez prawa do
jakiegokolwiek odszkodowania.
Ognisko i grilla rozpalamy tylko w miejscu co tego
wyznaczonym. Zabrania się rozpalania grilla innego niż grill gazowy
wypożyczony z Obiektu w obrębie domku.
Apteczka pierwszej pomocy znajduje się w Recepcji.
Obiekt nie akceptuje pobytu ze zwierzętami, z wyłączeniem psów
opiekunów dla osób niepełnosprawnych oraz psów towarzyszących osobom
nbiepełnosprawnym. Obiekt zastrzega sobie prawo do ograniczenia
możliwości pobytu z psem do wynajmu domku dostosowanego do potrzeb osób
niepłenosprawnych. Za pobyt z psem obowiązuje opłata zgodnie z
cennikiem.
W domkach / pokojach nie można przechowywać przedmiotów
niebezpiecznych tzn. broni, amunicji, materiałów łatwopalnych,
iluminacyjnych itp.
Dane osobowe Gości są przetwarzane w celu świadczenia usług
hotelarskich. Administratorem danych osobowych jest firma Trans-Best Sp.
z o.o. z siedzibą w Pępowie, ul. Parkowa 22, kod pocztowy 83-330.
Zabrania się nadmiernego hałasowania na terenie całego Ośrodka, ani
wykonywania innych czynności, które przeszkadzają w wypoczynku, szkodzą
czy irytują pozostałych Gości.
Gościom nie wolno dokonywać jakichkolwiek zmian w ustawieniach w domkach / pokoach i ich wyposażeniu.
Wszelkie reklamacje dotyczące pobytu powinny być składane do
kierownictwa Obiektu pisemnie na adres e-mail: biuro@osadsachmiel.pl
Osada Chmiel zastrzega sobie prawo do ochrony swojego
wizerunku i reputacji. W związku z tym zabrania się publikowania zdjęć,
filmów oraz innych materiałów stworzonych na terenie obiektu, które
mogłyby zaszkodzić naszej renomie. Dotyczy to w szczególności treści o
charakterze pornograficznym lub innych materiałów, które mogą zostać
uznane za nieodpowiednie. Wszelkie naruszenia tego postanowienia mogą
skutkować podjęciem działań prawnych.
Sądem właściwym do rozstrzygania sporów pomiędzy Gościem a Ośrodkiem
jest sąd właściwy dla siedziby głównej Obiektu OSADA CHMIEL.
NA OBIEKCIE OBOWIĄZUJE CISZA NOCNA W GODZINACH 22.00 – 7.00.
REGULAMIN KORZYSTANIA Z SAUNY
Z sauny mogą korzystać wyłącznie osoby zdrowe, bez przeciwwskazań lekarskich.
Do korzystania z sauny należy zaopatrzyć
się w obuwie typu klapki, dwa ręczniki; jeden służy do wycierania się
drugi jako podkładka na ławę.
W saunach suchych(drewnianych) należy siadać na ręczniku oraz trzymać na nim stopy.
Przed przystąpieniem do zabiegu w saunie
należy umyć całe ciało pod prysznicem mydłem i ciepłą wodą a następnie
wytrzeć do sucha.
Przed wejściem do sauny należy zdjąć wszystkie przedmioty metalowe, gdyż mogą stać się przyczyną poparzeń ciała.
Jeden cykl kąpieli trwa około 25 minut : 8
– 12 minut przebywanie w gorącym pomieszczeniu, a następnie 8 – 12
minut stopniowe ochładzanie ciała wodą ( w cyklu drugim i trzecim
przebywanie w gorącym pomieszczeniu nie powinno być dłuższe niż 10 minut
).
Korzystanie z sauny rozpoczyna się od ław niskich stopniowo przechodząc na wyższe, w zależności od samopoczucia.
Na ławach można siedzieć lub leżeć
W każdym etapie należy dbać o dobre przegrzanie ciała i dostateczne jego wychłodzenie.
Kąpiel w saunie kończy się zawsze dostatecznym wychłodzeniem ciała wodą – niewskazane jest używanie mydła.
Z sauny nie mogą korzystać osoby: chore na
serce, z nadciśnieniem, po udarach, z chorobami naczyń krwionośnych,
ze stanami zapalnymi narządów wewnętrznych, z gorączką, chore na
tarczycę, w ciąży, chore na padaczkę (epilepsję), młodzież do lat 18.
W saunie nie należy przebywać w okularach i szkłach kontaktowych.
Korzystanie z sauny po obfitym posiłku nie jest wskazane.
Po saunie należy wypocząć około 20 – 30
minut. Celowe jest picie w umiarkowanych ilościach ( około 0,5 – 1 l )
wód mineralnych lub soków.
Po pobycie w saunie nie zaleca się wysiłku fizycznego.
W trakcie kąpieli kamienie polewaj woda(polewanie innymi substancjami jest zabronione).
Zaleca się korzystanie z sauny bez odzieży tekstylnej (tylko w ręczniku).
ZASADY KORZYSTANIA Z BALI
Balia jest opalana drzewem i powoduje zagrożenie pożarowe ogniem
otwartym. Czynności rozpalania i kontroli ognia powinna być wykonywana
wyłącznie przez osoby dorosłe. Ogień musi być pod ciągłym nadzorem.
Zaleca się wejście/wyjście do bali tylko w oznaczonym miejscu, z zachowaniem szczególnej ostrożności.
W bali obowiązuje całkowity zakaz jedzenia i picia.
W Bali obowiązuje całkowity zakaz korzystania po zabiegach nacierania się solą, miodem, glinkami i innymi substancjami.
Do Bali wchodzimy wyłącznie po umyciu i wysuszeniu ciała.
Zakazuje się wlewania jakichkolwiek substancji do wody np.: olejki, zioła, sól itp.
Pierwszeństwo ma osoba wychodząca z wanny.
Dzieci mogą korzysta z bali tylko za zgodą swoich opiekunów i pod ich ciągłym nadzorem.
Z bali mogą korzystać wyłącznie osoby w dobrym stanie zdrowia, bez
przeciwwskazań lekarskich. Osoby cierpiące z powodu chorób przewlekłych
powinny, przed pierwszym seansem, zasięgnąć opinii lekarza, gdyż
niektóre choroby mogą być przeciwwskazaniem do korzystania z bali.
Przerywamy pobyt w BANI, jeżeli czujemy, że organizm ciężko znosi wysoką temperaturę;
W zimie zalecana jest kąpiel w czapce;
Nie należy wchodzić do BANI ani głodnym, ani z pełnym żołądkiem;
Najlepiej zaplanować od 2 do 3 wejść na 1 sesję po 15 minut każdorazowo;
W bali może przebywać jednocześnie nie więcej niż 6 osób.
Kąpiel w bali odbywa się jedynie w pozycji siedzącej.
Wszelkie nieprawidłowości należy bezzwłocznie zgłosić zarządcy obiektu.
Osobom przebywającym w bali zabrania się:
powodowania sytuacji zagrażającej własnemu bezpieczeństwu i
bezpieczeństwu osób korzystających z bali lub mogących spowodować
nieszczęśliwy wypadek;
wpychania innych osób;
wnoszenia do bali jakichkolwiek przedmiotów lub substancji chemicznych np. szamponów, mydła, olejków, soli kąpielowych itp.;
zanurzania głowy i twarzy;
manipulowanie przy dyszach i pokrętłach;
wylewania wody z bali.
Głębokość wody w wannie jacuzzi – 0,80 m
UWAGA!
DŁUŻSZE KORZYSTANIE Z BALI ORAZ
ŁĄCZNIE Z PRZEBYWANIEM W SAUNIE MOŻE WYWOŁAĆ PRZEGRZANIE ORGANIZMU.
SYMPTOMY TO: DRGAWKI, NAGŁY SPADEK CIŚNIENIA KRWI, ZAWROTY GŁOWY,
ZASŁABNIĘCIE.
Informujemy, że na terenie Osady Chmiel mogą odbywać się zorganizowane uroczystości, takie jak wesela, komunie, chrzciny, spotkania integracyjne oraz inne wydarzenia okolicznościowe. W związku z tym w wybranych terminach mogą wystąpić chwilowe niedogodności związane z podwyższonym poziomem hałasu, szczególnie w godzinach wieczornych i nocnych. Dokładamy wszelkich starań, aby zachować komfort pobytu wszystkich Gości, jednak prosimy o wyrozumiałość w przypadku odbywających się uroczystości.